جنجال در پارلمان سومالی حین تلاوت قرآن + فیلم
کد خبر: 4195249
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

جنجال در پارلمان سومالی حین تلاوت قرآن + فیلم

ویدئوی درگیری شماری از نمایندگان پارلمان سومالی حین تلاوت قرآن با واکنش گسترده شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از المرصد، ویدئوی درگیری شماری از نمایندگان پارلمان سومالی در داخل پارلمان این کشور در حین تلاوت قرآن کریم با واکنش گسترده شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

در این ویدئو یک نماینده زن خشمگین در ابتدای جلسه افتتاحیه و درحالی‌که قرآن تلاوت می‌شود، به یکی از همکاران خود آب می‌پاشد. قاری تلاش دارد که به تلاوت خود ادامه دهد اما تنش ادامه دارد، امری که او را وادار می‌کند تا از تلاوت دست بکشد. برخی از نمایندگان نیز می‌کوشند تا وضعیت را آرام سازند.

این ویدئو با واکنش گسترده مردم سومالی در شبکه‌های اجتماعی این کشور مواجه شده است. برخی از کاربران تصریح کرده‌اند که مجلسی که حتی نمی‌تواند به قرآن کریم گوش دهد و در حال پاشیدن آب به همدیگر هستند، چگونه می‌تواند مشکلات کشور را حل کند؟ برخی دیگر نیز رفتار نماینده را غیرحرفه‌ای و نامناسب با وضعیتی توصیف کرده‌اند که با جایگاه او تناسب ندارد.

بااین‌حال برخی نیز از این نماینده دفاع کرده‌اند و گفته‌اند وی خشم خود را نسبت به اوضاع سیاسی در این کشور ابراز کردند. این نماینده به نوبه خود هیچ اظهار نظری نکرده است. پارلمان هنوز بیانیه رسمی در مورد این حادثه منتشر نکرده و هنوز مشخص نیست که آیا این نماینده به دلیل رفتارش از سوی پارلمان توبیخ می‌شود یا خیر؟

انتهای پیام
captcha