میزبانی از زوج‌های جوان در «اعتکاف نسل توحیدی»
کد خبر: 4193646
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

میزبانی از زوج‌های جوان در «اعتکاف نسل توحیدی»

مراسم «اعتکاف نسل توحیدی» ویژه زوج‌های جوان به همت مدرسه دانشجویی نسل توحیدی برگزار می‌شود.

میزبانی از زوج‌های جوان در «اعتکاف نسل توحیدی»به گزارش ایکنا؛ مراسم «اعتکاف نسل توحیدی» فرصتی برای رشد و طهارت به منظور آمادگی برای داشتن نسلی شایسته است که در ایام اعتکاف رجبیه ویژه زوج‌های جوان در ایام البیض ماه رجب مصادف با پنجم تا هفتم بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی همراه با ویژه‌برنامه‌های آموزشی و تدبر در سور مبارکه «اسرا» و «کهف» برگزار می‌شود که این دو سوره، از جمله سوره‌های محوری در اعمال ام‌داوود بوده و روایتگر نگاه جدید به رشد و زندگی مؤمنانه است.

این مراسم به همت مدرسه دانشجویی نسل توحیدی و با محوریت رشد و خودسازی و برنامه‌ریزی برای انس و تدبر در قرآن برگزار می‌شود و محور سخنرانی‌ها نیز ارتقا رابطه و تعامل مؤمنانه در خانواده، آداب فرزندآوری برای داشتن ذریه طیبه، اصول تعلیم و تربیت نسل آینده پیش از تولد و بایسته‌های ارتقای ارتباط با امام عصر(عج) است.

در این مراسم احمدرضا اخوت، حجت‌الاسلام تقی‌زده، یاسر رضازاده، هانی چیت‌چیان، محمدجعفر غفرانی و حجت‌الاسلام امینی‌خواه در محور‌های یاد شده سخنرانی خواهند کرد.

ظرفیت برای حضور در این مراسم محدود است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به نشانی quranetratschool.ir/?p=34901 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha