اهدای ۷۲ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به نوعروسان قائم‌شهری
کد خبر: 4192656
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

اهدای ۷۲ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به نوعروسان قائم‌شهری

رئیس کمیته امداد شهرستان قائم‌شهر گفت: تعداد ۷۲ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

اهدای ۷۲ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان به نوعروسان قائم‌شهریبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران، جمال یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام شهرستان قائم‌شهر، گفت: تعداد ۷۲ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: به شش نفر از دامادهایی که خانواده آن‌ها از مددجویان کمیته امداد بودند، نفری ۱۵ میلیون تومان و در مجموع ۹۰ میلیون تومان هدیه ازدواج داده شد.

یعقوبی تصریح کرد: در راستای حمایت از زوج‌های جوان پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به نوعروسان اهدا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۹۸ دستگاه انواع لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شامل یخچال، کولر، بخاری، جاروبرقی، آبگرمکن و ماشین لباسشویی به همت کمیته امداد و خیران نیک‌اندیش میان نیازمندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد نهاد انقلابی با رویکرد فرهنگی و خانواده است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، به همت خیرین نیکوکار و کمیته امداد این شهرستان، تمامی مددجویانی که از کمیته امداد درخواست اهدای جهیزیه داشتند، خدمت آن‌ها جهیزیه تقدیم شد.

یعقوبی بیان کرد: در سال گذشته با هدف کمک و تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان به ۱۱۱ زوج نیازمند شهرستان جهیزیه اهدا شد.
انتهای پیام
captcha