پیام تسلیت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران در پی حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4192010
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

پیام تسلیت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران در پی حادثه تروریستی کرمان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران با صدور پیامی، ضمن محکوم  کردن این اقدام وحشیانه، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان و زائران مرقد سردار دل‌ها را به مقام معظم رهبری و امت حزب‌الله، تسلیت و تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین  سیدباقر حسینی، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدباقر حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران، با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان و زائران مرقد سردار دل‌ها سردار شهید سلیمانی، را به مقام معظم رهبری و امت حزب‌الله، تسلیت و تبریک گفته، از خداوند متعال برای شهدای گران‌قدر، علو درجات و برای آسیب‌دیدگان عزیز، سلامتی کامل را مسئلت داشت.

متن این پیام بدین شرح  است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

در سالروز شهادت قهرمان مبارزه با تروریسم، شهید حاج قاسم سلیمانی، دست جنایت‌کار آمریکا و سگ زنجیری‌اش، رژیم کودک‌کش صهیونیستی، باعث شهادت تعدادی از عزیزان هم‌وطن‌مان در مسیر گلزار شهدای کرمان شده است.

 از صمیم قلب این مصیبت را به امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، مقام معظم رهبری و امت حزب‌الله تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

بی‌تردید شکست‌های مکرر جبهه استکبار از محور مقاومت، باعث این درنده‌خویی و جنایت هولناک شده است. وقتی دولت تروریست آمریکا چند بار قطعنامه محکومیت جنایات هولناک رژیم صهیونیستی را وتو می‌کند، باید انتظار چنین ددمنشی‌هایی را داشت. ان‌شاءالله تعالی خون‌های به‌ ناحق ریخته شده زنان، کودکان و مردان این حادثه جانکاه، زمینه‌ساز سرعت اضمحلال این غده سرطانی در منطقه خواهد بود. قطعا پاسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمان و مکان مناسب، کوبنده و پشیمان‌کننده است.

 از خداوند متعال برای شهدای گران‌قدر، علو درجات و برای آسیب‌دیدگان عزیز، سلامتی کامل را مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha