بهره‌مندی ۱۸۸ نفر از مددجویان چالوسی از تسهیلات اشتغال
کد خبر: 4190354
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵

بهره‌مندی ۱۸۸ نفر از مددجویان چالوسی از تسهیلات اشتغال

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان چالوس گفت: در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۸۸ نفر از تسهیلات اشتغال به مبلغ  22 میلیارد و 500 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

احمد عاشوریان، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان چالوسبه گزارش پایگاه ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام (ره) مازندران، احمد عاشوریان، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان چالوس، با اشاره به اینکه در شهرستان چالوس دو هزار و ۹۳۰ خانوار تحت حمایت قرار دارند، گفت: توجه به مشاغل خرد، رویکرد کمیته امداد در اشتغال‌زایی است که تلاش می‌کنیم سرمایه لازم در قالب تسهیلات در اختیار نیروهای آماده به کار قرار دهیم.

وی افزود: تسهیلات کم‌بهره کمیته امداد جهت اشتغال‌زایی و کارآفرینی افرادی است که دارای مهارت تخصصی و فاقد سرمایه کافی برای ایجاد کسب و کار هستند و کارفرمایانی که مددجویان را به‌کارگیری می‌کنند.

عاشوریان تصریح کرد: در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۸۸ نفر از تسهیلات اشتغال به مبلغ 22 میلیارد و 500 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان چالوس با بیان اینکه با همین رویکرد از ابتدای سال تاکنون ۴۱۰ دوره آموزش کسب و کار برای مددجویان و نیازمندان جویای کار اجرا شده است، خاطرنشان کرد: آموزش‌های انجام شده در قالب دوره‌های دامداری کشاورزی، امور مالی و حقوقی،فناوری اطلاعات، کسب و کار، بازاریابی الکترونیک و سایر طرح های خدماتی است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به برش ۲۵۰ نفری ایجاد اشتغال در سامانه رصد برای امداد شهرستان چالوس، روند بررسی و تشکیل پرونده در جریان است.

انتهای پیام
captcha