زیرساخت‌های فرهنگی و هنری آمل تقویت می‌شود
کد خبر: 4189832
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

زیرساخت‌های فرهنگی و هنری آمل تقویت می‌شود

احسان آهنگر گفت: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری آمل از برنامه‌های مهم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است که با اعتبارات تخصیص یافته انجام می‌شود.

تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری آملبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، شامگاه سوم دی در نشست کارگروه بررسی مسائل فرهنگی سفر شهرستانی استاندار مازندران در فرمانداری آمل، با اشاره به خدمات دهی دو مجتمع فرهنگی و هنری در آمل گفت: در سال مالی ۱۴۰۱ یک و نیم میلیارد تومان برای نوسازی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) آمل هزینه شد.  

وی افزود: برای سال مالی ۱۴۰۲ نیز یک و نیم میلیارد تومان دیگر از اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه خواهد شد.

آهنگر تصریح کرد: برای نوسازی بلک باکس و سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ولیعصر(عج) آمل نیز در دو سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به سابقه دیرینه کهن شهر آمل در بخش دین اسلام، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توانیم از ظرفیت حوزه علمیه و مؤسسات قرآنی آمل در دیپلماسی فرهنگی بهره گرفت.

وی با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن حماسه‌های اسلامی انقلابی، اظهار کرد: فیلم سینمایی برای حماسه ششم بهمن آمل با محوریت شهید طوسی ساخته خواهد شد.

آهنگر با بیان اینکه عدالت فرهنگی از اصول اساسی دولت است، گفت: ساخت خانه‌های فرهنگ در دو بخش دابو دشت و امامزاده عبدالله(ع) در این زمینه نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha