نشست ستاد شئونات مذهبی در ساری برگزار شد
کد خبر: 4189764
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

نشست ستاد شئونات مذهبی در ساری برگزار شد

نشست ستاد ساماندهی شئونات مذهبی با حضور فرماندار این شهرستان و اعضای این نشست سوم دی ماه در فرمانداری ساری برگزار شد.

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری،به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری، سوم دی ماه در نشست شئونات مذهبی شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تسلیت پیشاپیش وفات حضرت ام البنین(س) گفت: مناسبت‌های مذهبی و ملی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ دینی و تاریخی در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره حماسه 9 دی، افزود: مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) با مدیریت و رهبری داهیانه خود، کشور را از پیشروی به سوی افول و انحطاط نجات دادند و روح اتحاد، همراهی، هم شنوی همدلی را بر پیکره ایران اسلامی باز دمیدند؛ 9 دی، فریاد بصیرت و یک نه قاطع به استکبار، استبداد و دشمنان نظام اسلامی بود.

نوبخت تصریح کرد: حاج قاسم شهادت را تکمیل ماموریت خود در جبهه نبرد حق علیه باطل می‌داند و مکتب ایشان یک مکتب زاینده، رویاننده و زنده است،  سردار شهید سلیمانی  با تأسی از اندیشه فاطمی و در سایه ایمان به خدا، ولایت یاوری و ساده زیستی در جبهه حق علیه باطل از غیرممکن، ممکن ساخت.

فرماندار ساری با اشاره به برنامه‌های مرتبط با گرامیداشت حماسه ۹دی و با توجه به هم‌زمانی با ایام شهادت حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا و آیین‌های سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره)، گفت: دستگاه‌های اجرایی و بخشداران نسبت به برگزاری آیین‌های این ایام در بستر یک برنامه‌ریزی دقیق کوشا باشند.

 وی در پایان با اشاره به انتخابات اسفند امسال و بیانات اخیر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از مردم کرمان و خوزستان، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت حضور حداکثری مردم استفاده شود.

انتهای پیام
captcha