۲۰۰۰ بسته «یلدای مهدوی» در سوادکوه توزیع شد
کد خبر: 4189340
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سوادکوه:

۲۰۰۰ بسته «یلدای مهدوی» در سوادکوه توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه گفت: در راستای طرح «یلدای مهدوی» به همت سپاه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی تعداد ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مردم نیازمند شهرستان سوادکوه توزیع شد.

طرح«یلدای مهدوی»به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه سوادکوه، سرهنگ پاسدار جواد پیوند، فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه، با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در شادی‌ها و غم‌ها کنار مردم قهرمان و همیشه در صحنه بوده و خواهد بود، گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته سپاه با توزیع بسته معیشتی یلدایی برای نیازمندان در کنار مردم شریف شهرستان سوادکوه  قرار گرفت.

وی افزود: در راستای طرح «یلدای مهدوی» به همت سپاه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی تعداد 2000 بسته معیشتی شب یلدا شامل میوه، آجیل، شیرینی و مواد غذایی بین مردم نیازمند شهرستان سوادکوه توزیع شد.

پیوند گفت: بخش اعظم اعتبار این بسته‌ها با مدیریت سپاه و با پای کار آوردن ظرفیت‌های مختلف از قبیل خیرین و کمک‌های مردمی تأمین شده است که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی به ارزش هر بسته یلدایی ۲۵۰ هزار تومان، جمعاً ۵۰۰ میلیون تومان در طی 2 روز بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.  

انتهای پیام
captcha