توزیع ۱۲۰۰ بسته شب یلدا طرح«یلدای مهدوی» در گلوگاه
کد خبر: 4189328
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
فرمانده  سپاه شهرستان گلوگاه خبر داد:

توزیع ۱۲۰۰ بسته شب یلدا طرح«یلدای مهدوی» در گلوگاه

فرمانده  سپاه ناحیه گلوگاه از توزیع تعداد ۱۲۰۰ بسته شب یلدا بین مردم نیازمند این شهرستان در راستای طرح  «یلدای مهدوی» به همت سپاه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی حسنعلی‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه،به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه گلوگاه، سرهنگ پاسدار علی حسنعلی‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه، با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در شادی‌ها و غم‌ها کنار مردم قهرمان و همیشه در صحنه بوده و خواهد بود افزود:  امسال هم مانند سال‌های گذشته سپاه با توزیع بسته معیشتی یلدایی برای نیازمندان در کنار مردم شریف شهرستان گلوگاه است.

وی گفت: در راستای طرح «یلدای مهدوی» به همت سپاه، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی تعداد ۱۲۰۰ بسته شب یلدا شامل میوه، آجیل، شیرینی و مواد غذایی بین مردم نیازمند شهرستان گلوگاه توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه تصریح کرد: بخش اعظم اعتبار این بسته‌ها با مدیریت سپاه و با پای کار آوردن ظرفیت‌های مختلف از قبیل خیرین و کمک‌های مردمی تامین شده است که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha