آیین رونمایی از پوستر نمایش «فریاد زیر آب» در آمل
کد خبر: 4189246
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

آیین رونمایی از پوستر نمایش «فریاد زیر آب» در آمل

آیین رونمایی از پوستر نمایش دفاع مقدسی «فریاد زیر آب» با حضور امام جمعه آمل و جمعی از مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه برگزار شد.

آیین رونمایی از پوستر  نمایش دفاع مقدسی « فریاد زیر آب» در آملبه گزارش ایکنا از مازندران، آیین رونمایی از پوستر نمایش دفاع مقدسی «فریاد زیر آب» کاری از گروه نمایشی تالیکاک شهرستان آمل، به نویسندگی و کارگردانی امیر امیرنیا، 30 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم یعقوبیان، امام جمعه آمل، جمعی از مسئولان شهرستانی و خبرنگاران در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد..

امیر امیرنیا، نویسنده و کارگردان نمایش دفاع مقدسی «فریاد زیرآب» و سرپرست گروه نمایشی تالیکاک در حاشیه برگزاری آیین رونمایی از پوستر این نمایش گفت: داستان این نمایش به گذشته‌ای از زمان جنگ که زمان عقب‌نشینی نیروهای خودی است و شاهد شجاعت و شهادت نیروها و ترسیدن یک نفر از آن‌ها هستیم. بعد گذشت از بیست و سه سال دختری دم بخت که خواب پدر خود را می‌بیند و از او برای ازدواج خودش اجازه می‌خواهد و در انتها با پیدا شدن شهدای غواص به حقیقت می‌رسد.

وی با اشاره به ویژگی خاص نمایش افزود: به‌روز بودن و مباحثه نسل کنونی و نسل جبهه و جنگ است که بیانگر دیدن خیلی از مسایل حقیقی و دیدگاه این دو نسل در دو زمان است از ویژگی‌های خاص این نمایش است.

امیرنیا تصریح کرد: دستیارِ کارگردانی این نمایش را الیاس حقیقی به عهده دارد و غزاله شعبانی به عنوان مدیر و منشی صحنه، محمد محمدی به عنوان آهنگساز در این نمایش همکاری دارند.

نویسنده و کارگردان نمایش فریاد زیر آب با بیان اینکه الیاس حقیقی، شقایق قائی‌پور، جمال خرمی، عباس بیژنی، امیرحسین بابازاده، حافظ حسینی، حسین اهنزی و سعید علیجانپور در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند، خاطرنشان کرد: زهرا نظری به عنوان طراح لباس، غزاله شعبانی و الیاس حقیقی به عنوان طراحان پوستر، جویا شعبانی و خاطره ابراهیمی به عنوان مسئول افکت، نور و صدا، فادیا دسترنج به عنوان چهره‌پرداز و تدارکات: فادیا دسترنج، الیاس حقیقی، علیرضا امیرنیا و مریم رشیدی به عنوان طراحان دکور، فاطمه نظری به عنوان دستیار طراح لباس و طاهره ابراهیمی به عنوان عکاس هنری در این نمایش همکاری دارند.

سرپرست گروه نمایشی تالیاک آمل بیان کرد: این نمایش یکم تا دهم دی‌ماه در تئاتر شهر آمل واقع در خیابان آفتاب ۳۶، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) از ساعت ۱۹ به روی صحنه می‌رود.

وی در پایان ادامه داد: علاقه‌مندان جهت رزرو و تهیه بلیط این نمایش می‌توانند به درب ورودی سالن مجتمع تئاتر شهر آمل، یا نشانی WWW.tiwall.co تیوال‌تئاتر و تالیکا در ایتا talikak_namayesh مراجعه کرده یا با شماره همراه  ۰۹۱۱۸۱۶۱۹۵۳  تماس گیرند. 

انتهای پیام
captcha