حمایت نیکوکار مازندرانی از ۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین
کد خبر: 4188961
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

حمایت نیکوکار مازندرانی از ۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران گفت: خیر نیکوکار مازندرانی با حضور در مراسم تشییع شهید گمنام ۱۶ ساله، به نیت این شهید گمنام حمایت از ۱۶۰۰۰ فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفت.

حمایت  نیکوکار مازندرانی از ۱۶ هزار یتیم و محسنین به نیت شهید گمنام دانش آموز ۱۶ سالهبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران گفت: خیر نیکوکار مازندرانی در روز تشییع شهید گمنام ۱۶ ساله که همزمان با شهادت حضرت زهرا (س)، در مجتمع فرهنگی _تربیتی  کمیته امام شهید رجایی فریدونکنار تدفین شد، با حضور در این آیین به نیت این شهید گمنام   حمایت از ۱۶۰۰۰ فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفت.

وی افزود: این خیر پیش از این نیز حامی تعداد زیادی از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد در استان و کشور بوده است.

معافی تصریح کرد: در مازندان ۱۴۱۷۱  فرزند تحت حمایت هستند که از این تعداد ۲۷۱۲ فرزند یتیم و ۱۱۴۵۹ فرزند محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران با بیان اینکه ۶۹ هزار حامی و خیر نیکوکار حمایت از این تعداد فرزند یتیم و محسنین را برعهده دارند، افزود: مردم نیکوکار و خیرین گرامی می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان خود و یا از طریق سایت ekram.emdad.ir حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را بر عهده بگیرند.

گفتنی است، در روز شهادت حضرت زهرا(س) مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدنکنار میزبان شهید گمنام ۱۶ ساله دفاع مقدس که در منطقه جزیره مجنون تفحص شد، بود.

انتهای پیام
captcha