هفتمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن کریم مازندران برگزار شد
کد خبر: 4188011
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

هفتمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن کریم مازندران برگزار شد

مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن کریم استان مازندران، 23 آذرماه به میزبانی مرکز دارالقرآن امام خمینی(ره) ناحیه یک شهرستان ساری برگزار شد.

مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم  مراکز دارالقرآن کریم استان مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، مرحله نهایی هفتمین دوره از مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن کریم استان مازندران، پنجشنبه، 23 آذرماه به میزبانی مرکز دارالقرآن امام خمینی(ره) ناحیه یک شهرستان ساری با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امورخیریه مازندران با رقابت ۱۲ گروه دانش‌آموزی برتر متشکل از هشت گروه پسران چهار گروه دختران منتخب شهرستان های بابل، بابلسر، جویبار و ناحیه یک ساری برگزار شد.

مصطفی جعفری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در این آیین گفت: تنها راه برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی تمسک به قرآن کریم و اهل بیت اطهار(ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی سیفی کناری، رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز با استقبال از طرح و برنامه‌های حوزه قرآن آموزش و پرورش بیان کرد: اداره‌کل اوقاف مازندران در برگزاری مسابقه قرآن و امور قرآنی آمادگی خود را جهت همکاری اعلام می‌کند.

 وی با اشاره به اجرای فاخر دانش‌آموزان در این مسابقات افزود: امیداوریم که این گروه‌ها در سال‌های آینده بتوانند در مسابقات اوقاف و امور خیریه خوش بدرخشند.

در این دوره از مسابقات استادان مجرب استانی و کشوری، سیداحمد میریان، داور بخش تجوید و وقف و ابتدا از ساری، احمد رحیمی‌فرد، داور بخش صوت از بابل، سیدمحمدهادی قاسمی، داور بخش لحن از ساری و محمدرضا رحمانی، داور بخش هماهنگی و حسن اجرا از تهران، به قضاوت و داوری پرداختند.

براساس رای هیئت داوران این دوره از مسابقات، گروه‌های بابلسر، بابل و جویبار به ترتیب، رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند و به مرحله کشوری راه یافتند. در بخش دختران نیز گروه همخوانی مرکز دارالقرآن بابلسر رتبه اول را کسب کرد.

در پایان این دوره از مسابقات با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رتبه‌های برتر با حضور مسئولان حاضر در این آیین تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha