۱۷۶۰ قلم لوازم خانگی بین مددجویان کمیته امداد اردبیل توزیع شد
کد خبر: 4187676
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

۱۷۶۰ قلم لوازم خانگی بین مددجویان کمیته امداد اردبیل توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 760 قلم لوازم خانگی ضروری و مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

رزماش توزیع لوازم خانگیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل، ۲۱ آذرماه در جریان رزمایش توزیع لوازم خانگی در بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد که در سالن ورزشی الغدیر کمیته امداد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: برای تهیه و توزیع این اقلام ۱۱ میلیارد تومان منابع اختصاص یافته تا بخشی از لوازم ضروری و اولویت‌دار این خانواده‌ها تأمین شود.

وی گفت: در قالب رزمایش توزیع لوازم خانگی، ۹۹۰ قلم شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون تهیه و توزیع شد تا خانواده‌های نیازمند از این امکانات استفاده کنند.

حسین‌نژاد افزود: برای تأمین اعتبار مورد نیاز خرید این لوازم خانگی بالغ بر شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده که قسمتی از این اعتبارات از طریق استانداری اردبیل در قالب حوادث غیرمترقبه تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل بیان کرد: به‌دنبال جاری شدن سیل در مناطق شمالی استان در بهار امسال، منابع مورد نیاز با هدف جبران بخشی از خسارت وارده در قالب تهیه و تأمین لوازم خانگی انجام شد که در این راستا از همراهی خیران نیز قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: از ابتدای امسال، این دومین مرحله توزیع لوازم خانگی مورد نیاز مددجویان است که در نیمه اول امسال ۷۷۰ قلم کالا اعم از آبگرمکن، بخاری و دیگر وسایل گرمایشی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون، با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان یک هزار و 760 قلم لوازم خانگی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha