اهدای ۴ سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوه شمالی
کد خبر: 4146262
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

اهدای ۴ سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوه شمالی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سوادکوه شمالی گفت: در ماه گذشته ۴ سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیون تومان توسط خیرین به مددجویان اهدا شد.

محمد حسن مرادی، رئیس کمیته امدادامام(ره) شوادکوه

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، محمدحسن مرادی، رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی، با اشاره به اینکه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در اولویت کارهای کمیته امداد قرار دارد، گفت: در ماه گذشته ۴ سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، اجاق‌گاز، بخاری و پنکه به ارزش ۳۰ میلیون تومان توسط خیرین به مددجویان اهدا شد.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده خانواده‌های تحت حمایت کمبود لوازم اولیه زندگی است، خیرین نیکوکار بعد از اطلاع از مسائل و مشکلات موجود خانواده‌های  نیازمند، اقدام به خرید وسایل مورد نیاز جهت رفع نیازهای اولیه آنان کردند.

مرادی با اشاره به جایگاه بلند کار خیر در پیشگاه خداوند و اجر اخروی و دنیوی این عمل انسان دوستانه، تصریح کرد: اهمیت کار خیرین در اسلام آن چنان بالا و ویژه است که در قرآن برای انجام کار خیر توصیه به سبقت گرفتن از یکدیگر شده است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) سوادکوه شمالی ضمن قدردانی از تمامی خیران که در تلاش هستند تا نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را تأمین کنند،  خاطرنشان کرد: ۲۱۹۸  نفر تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha