اعزام کاروان زیارت اولی از بابلسر به مشهد
کد خبر: 4187561
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

اعزام کاروان زیارت اولی از بابلسر به مشهد

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر گفت: ۴۵ نفر از عزیزانی که تاکنون به مشهد مشرف نشده بودند در قالب یک کاروان زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام ۴۵ نفر از زائر اولی بابلسری  در قالب یک کاروان زیارتی به مشهد مقدسبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر، شجاع ولی تبار، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر، با قدردانی از همت والای خادمیاری رضوی این شهرستان برای دستگیری از نیازمندان و محرومیت زدایی به نیت امام رضا(ع)، گفت: بخشی از اقدامات حوزه خادمیاری در بابلسر با همراهی خیرین و تعامل کمیته امداد و موسسه رضوان محقق می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت دفتر کانون خدمت رضوی بابلسر برای اعزام زائر‌اولی‌ها به مشهد مقدس، افزود: در آستانه فاطمیه دوم و به‌منظور گسترش فرهنگ زیارت، با همکاری کانون عمومی خدمت رضوی بهنمیر و نیز همراهی خیرین، ۴۵ نفر از عزیزانی که تاکنون به مشهد مشرف نشده بودند، در قالب یک کاروان زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند.

ولی تبار تصریح کرد: کانون عمومی خدمت رضوی بهنمیر هزینه ۱۰ نفر از زائرین را متقبل شده است و مابقی هزینه‌های سفر توسط کمیته امداد و مؤسسه رضوان و خیرین تأمین شده است.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر با بیان اینکه اردوی شوق زیارت از سوی کمیته امداد در طول سال به ویژه ایام زیارتی با هدف اعزام زائر‌اولی‌ها به مشهد مقدس اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: کانون خدمت رضوی نیز با شناسایی زائر‌اولی‌ها و معرفی به کمیته امداد، زمینه بهره‌مندی نیازمندان از این اردوی زیارتی را فراهم می‌آورد.

وی اظهار کرد: زائرین قبل از اعزام در یک کلاس آموزشی آداب زیارت و اخلاق در سفر شرکت و با بدرقه  مسئولان، خیران و خادمیاران رضوی به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.

انتهای پیام
captcha