اعزام ۴٠ نفر از بانوان مددجوی سرپرست خانوار عباس آبادی به مشهد مقدس
کد خبر: 4186332
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

اعزام ۴٠ نفر از بانوان مددجوی سرپرست خانوار عباس آبادی به مشهد مقدس

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان عباس آباد گفت: ۴٠ نفر از بانوان مددجوی سرپرست خانوار برای نخستین بار به مشهد مقدس اعزام شدند.

یزدان شریفی رئیس کمیته امداد امام شهرستان عباس آبادبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، یزدان شریفی، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان عباس آباد، با بیان اینکه یکی از خدمات فرهنگی کمیته امداد برپایی اردوهای زیارتی برای مددجویان  و خانواده های آن‌ها است. گفت: ۴٠ نفر از بانوان مددجوی عباس آبادی سرپرست خانوار برای نخستین بار به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در همین راستا  کمیته امداد  امام شهرستان عباس آباد با کمک خیرین و منابع امداد این بانوان سرپرست خانوار را در قالب اردوی شوق زیارت با هزینه بالغ بر ۹٠ میلیون تومان به اردوی زیارتی مشهدمقدس اعزام کرد.

شریفی ضمن تشکر از خیران که در این امر با مساعدت های نقدی خود یاری‌گر کمیته امداد بودند، تصریح کرد: زائران قبل از اعزام در یک کلاس آموزشی آداب زیارت و اخلاق در سفر که توسط واحد فرهنگی و آموزش و امام جماعت اداره برگزار شد، شرکت کردند و با حضور همکاران کمیته امداد زمان اعزام به مشهد مقدس  بدرقه شدند.

انتهای پیام
captcha