نشست مشترک مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مازندران برگزار شد
کد خبر: 4185627
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

نشست مشترک مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مازندران برگزار شد

نشست مشترک مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز مازندران با حضور معاونان و کارشناسان حوزه رسانه برگزار شد.

نشست مشترک مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی مازندران، نشست مشترک مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز مازندران صبح امروز، 12 آذرماه، در راستای ایجاد زمینه‌های همکاری و برنامه‌ریزی مستمر و نزدیک‌تر بین دو دستگاه، با حضور معاونان و کارشناسان حوزه رسانه در سالن نشست‌های صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ضمن تقدیر از همکاری و نگاه صدا و سیما به مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در استان، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در ایجاد زمینه‌های بیشتر همکاری با استفاده از ظرفیت‌های مردمی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

وی، فصل جدید ارتباطات و تعاملات بین سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما را خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به شعار نشر خوبی‌ها، شعاری که امسال توسط سازمان تبلیغات اسلامی نام‌گذاری و در استان‌ها در حال محقق شدن است، الگوسازی ظرفیت‌های مردمی می‌تواند در تحقق این شعار مؤثر واقع شود.

حجت‌الاسلام شریف‌تبار، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص جهاد امیدآفرینی، تصریح کرد: نشر خوبی‌ها در راستای جهاد امیدآفرینی است و ظرفیت‌های مردمی از جمله مساجد، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، مراکز و مؤسسات قرآنی و مجموعه‌های بانوان در سطح استان سرمایه‌های اجتماعی مردمی هستند که در میدان‌های مختلف توانستند این شعار را محقق سازند و هم‌چنان این نهضت نشر خوبی‌ها ادامه دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به مجامع بانوان و تبلیغی که در راستای تقویت پیوندهای اجتماعی فعال هستند، خاطرنشان کرد: مهرواره بانور با هدف شناسایی فعالیت‌های بانوانی مؤثر در سطح محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی با رویکرد جهاد امیدآفرینی و نشر خوبی‌ها با ثبت بیش از دو هزار و 200 مسئله در استان نشان از اهمیت نقش بانوان و میزان اثر فعالیت دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست هادی ابراهیمی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های دینی و قرآنی در کم شدن آسیب‌ها و ایجاد ظرفیت‌های رسانه‌ای از اهداف صدا و سیما به شمار می‌آید و در این مسیر همکاری بین این دو دستگاه نسبت به قبل بیشتر خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های حوزه بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و رویکرد جدید سازمان به این مسئله بر برگزاری نشست‌های تخصصی و کارشناسی مستمر تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha