همایش ملّی «حماسه ششم‌ بهمن آمل» برگزار می شود
کد خبر: 4185193
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

همایش ملّی «حماسه ششم‌ بهمن آمل» برگزار می شود

همایش ملّی «حماسه ششم‌ بهمن آمل» از سوی دانشگاه مازندران، استانداری مازندران و  بنیاد حفظ آثار دفاع مقدّس مازندران برگزار می شود.

پوستر همایش ملّی حماسه ششم‌ بهمن آمل در دانشگاه مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، از سوی، دانشگاه مازندران استانداری مازندران و  بنیاد حفظ آثار دفاع مقدّس مازندران، همایش ملّی حماسه ششم بهمن آمل برگزار می شود.

این همایش در محورهای «اقشار و صنوف انقلابی شرکت‌کننده در حماسه انقلابی ششم بهمن آمل»، «ابعاد محلّی، ملّی، منطقه‌ای و جهانی واقعه ششم بهمن آمل»، «شرایط سیاسی فرهنگی و اجتماعی مازندران با تأکید بر شهر آمل در سال ۶۰»، «نقد و تحلیل آثار منتشره در خصوص حماسه ۶ بهمن آمل»، «نهادهای انقلابی و حضور در حماسه ۶ بهمن»، «پیشینه مبارزاتی مردم آمل در سده اخیر با تأکید بر انقلاب‌اسلامی»، «اتحادیّه کمونیست‌های ایران و رویداد ۶ بهمن»، «حماسه ۶ بهمن آمل و الگوهای مقاومت» و... برگزار می شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می توانند چكيده مقالات خود را تا ۵ آذر، متن كامل مقالات را  تا ۳۰ آذر به ایمیل دبیرخانه همایش 6bahman.amol@umz.ac.ir و آدرس سایت https://6bahman.conf.umz.ac.ir/fa/ ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۰۱۱۳۵۳۰۲۵۴۰ دبیرخانه همایش واقع در  دانشکده حقوق و علوم سیاسی پردیس دانشگاه مازندران تماس حاصل کنند.

همایش ملّی حماسه ششم‌ بهمن آمل  ۲ بهمن ۱۴۰۲ در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha