قانونی‌ترین شبکه احسان و نیکوکاری در کشور شبکه زکات است
کد خبر: 4185025
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

قانونی‌ترین شبکه احسان و نیکوکاری در کشور شبکه زکات است

رئیس کمیته امداد امام مازندران گفت: قانونی‌ترین شبکه احسان و نیکوکاری در کشور شبکه زکات است که به ریاست نماینده ولی فقیه و دبیری کمیته امداد در استان فعالیت می‌کند.

قانونی ترین شبکه احسان و نیکوکاری در کشور شبکه زکات استبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران به همراه معاون توسعه مشارکت های مردمی، معاون فرهنگی و مدیر نظارت و بازرسی کمیته امداد با حجت الاسلام علیخانی، امام جمعه رامسر دیدار کردند.

در این دیدار میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد امام مازندران، با اشاره به اینکه در قرآن حق معلوم و حق محروم بیان شده است .گفت: علاوه بر دم دست ها، دور دست ها و مناطق محروم نیز باید از باب عدالت اجتماعی از تمامی خدمات بهره مند شوند‌.

وی افزود: جهت توزیع عادلانه منابع به همراه معاونین از مناطق محروم اشکورات، سه هزار و کجور و... بازدید داشتیم.

معافی تصریح کرد: قانونی ترین شبکه احسان و نیکوکاری در کشور شبکه زکات است که به ریاست نماینده ولی فقیه و دبیری کمیته امداد در استان فعالیت می کند.

مدیر کل کمیته امداد امام مازندران با بیان اینکه کمیته امداد نهادی انقلابی است که باید ارتباط و هماهنگی بیشتری با امام جمعه داشته باشد. خاطرنشان کرد: نقش امام جمعه در مدیریت شبکه خیر و احسان بسیار حائز اهمیت است و کمیته امداد با محوریت امام جمعه حرکت می کند.

 وی با تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه مازندران، آیت الله محمدی لائینی از کمیته امداد  اظهار کرد: اولویت در استان محرومان هستند و نماینده ولی فقیه همیشه در ارائه خدمات جهیزیه، قرض الحسنه و... در  کنار کمیته امداد حضور دارند.

گفتنی است در این سفر مدیرکل کمیته امداد و معاونین با شیرود عشوریان فرماندار رامسرو خیران نیکوکار آقایان خلج، اسرافیلی و گلین مقدم، درمفتاح الجنه در روستاهای گالش محله و راجوب با مددجویان تحت حمایت دیدار و از مرکز نیکوکاری شهدای بخش دالخانی و حوزه علمیه خواهران بازدید داشتند.

انتهای پیام
captcha