مهارت‌آموزی ۱۷۸ دانش‌آموز بهشهری در مراکز فنی و حرفه‌ای
کد خبر: 4184307
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

مهارت‌آموزی ۱۷۸ دانش‌آموز بهشهری در مراکز فنی و حرفه‌ای

رئیس کمیته امداد امام شهرستان بهشهر گفت: ۱۷۸ دانش‌آموز در شهرستان بهشهر براساس تفاهم‌نامه سازمان فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد در کلاس‌های کسب مهارت فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

 موسی جباری، رئیس کمیته امداد امام شهرستان بهشهر،به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام (ره)  مازندران، موسی جباری، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان بهشهر، گفت: ۱۷۸ دانش آموز در شهرستان بهشهر براساس تفاهم‌نامه سازمان فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد در کلاس‌های کسب مهارت فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

وی افزود: هدف از این آموزش‌ها افزایش توانایی‌های  مددجویان امداد و  ارتقای سطح دانش و مهارتهای فنی و حرفه‌ای آنها است.این آموزش‌ها علاوه بر رشد مهارت‌ها باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانوادها می‌شود.

 رئیس کمیته امداد امام بهشهر با بیان اینکه همه این آموزش‌ها با همکاری مراکز فنی و حرفه‌ای صورت پذیرفته است، اظهارکرد: در پایان هر دوره از آزمون‌ها، به قبول‌شدگان مدرک مهارت سازمان فنی وحرفه‌ای اعطا شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بهشهر ۸۶۱ دانش آموز از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند،  گفت:  آموزش‌های فنی و حرفه ای در مراکز دولتی به صورت رایگان برگزار شده و تلاش می شود تا متناسب با نیاز بازار کار و علاقه و استقبال متقاضیان دوره های آموزشی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha