ایجاد ۴۲ فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت چمستانی
کد خبر: 4184088
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

ایجاد ۴۲ فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت چمستانی

رئیس کمیته امداد امام چمستان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ هشت میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار وام قرض‌الحسنه بانکی اشتغال به این اداره تخصیص یافته است که تعداد 42 طرح اشتغال با مشاوره، هدایت و نظارت کارشناسان کمیته امداد موفق به دریافت تسهیلات و اجرای طرح خود شدند.

فریبرز نیکوکار، رئیس کمیته امداد امام چمستانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  کمیته امداد مازندران، فریبرز نیکوکار، رئیس کمیته امداد چمستان، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ هشت میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار وام قرض‌الحسنه بانکی اشتغال به این اداره تخصیص یافته است که تعداد 42 طرح اشتغال با مشاوره و هدایت و نظارت کارشناسان کمیته امداد موفق به دریافت تسهیلات و اجرای طرح خود شدند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح‌ها بالغ بر چهار میلیارد و 520 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان اجرای طرح‌های اشتغال پرداخت شد که قسمت اعظم آن از اعتبارات بانکی جزء 4  بند ب تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 کشور است.

نیکوکار تصریح کرد: مشکل عمده در جذب این اعتبارات تأمین ضامن معتبر بانکی است که ضمن تعامل با بانک‌ها در جذب کامل و هدفمند این منابع تسریع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام چمستان با بیان اینکه این نهاد در حال حاضر از هزار و 700 نفر از نیازمندان در بخش چمستان حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: طرح‌های اشتغال کمیته امداد در سه مرحله، پیش از اجرا، حین اجرا و پس از اجرا مورد نظارت کارشناسان با تجربه قرار می‌گیرد و همین امر موجب شده که این طرح‌ها دارای کمترین میزان انحراف از اهداف مورد نظر باشند.

انتهای پیام
captcha