پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: 4183407
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته بسیج

استاندار مازندران به مناسبت هفته بسیج طی پیامی این هفته را به بسیجیان مخلص تبریک گفت. ‎

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، به مناسبت هفته بسیج طی پیامی این هفته را به بسیجیان مخلص تبریک گفت. ‎

متن پیام استاندار مازندران به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، مکتب عاشقان و ایثارپیشه‌گان است. قله‌ای در اوج که پرچم رنگین اراده، از خودگذشتگی، ایثار و جانفشانی در راه خدا برای همیشه تاریخ بر بلندای آن به اهتزاز درآمده است.

بسیج، یادگار بزرگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و گسترده ترین نهاد و تشکل مردمی و اندیشه راهبردی و استراتژیک در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از آغاز تشکیل و فعالیت خود، با اقتدار و در اوج توانمندی و عزت در سنگرهای خطیر صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مجاهدانه و مشتاقانه ایستاده است.

امروز می توان ادعا کرد که بسیاری از عظیم ترین دستاوردها و نتایج خیره کننده در جبهه های مختلف انقلاب اسلامی بویژه در دوران دفاع مقدس را این لشکر مخلص خدا رقم زده است و در بسیاری از عرصه های مهم تاریخ انقلاب نقشی تعیین کننده و نافذ داشته است.

جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری به اندیشه و آرمان بسیج در تحقق مدیریت جهادی نیازمند است تا با ابتناء بر این فرهنگ و آموزه و مکتب سترگ و والا، دشمنان انقلاب را در جبهه‌های جنگ فرهنگی و نرم و  جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منکوب کنند و در هم کوبند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، این هفته را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار دیار علویان تبریک می گویم و از آستان خداوند قادر متعال، توفیق و عزت روزافزون ملت ایران اسلامی و بسیجیان عزیز را در راستای تحقق آرمان های رفیع امام راحل(ره) در پرتو منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مسألت دارم.

انتهای پیام
captcha