افتتاح دبیرخانه کنگره ملی آیت‌الله‌ جوادی آملی در محمودآباد + عکس
کد خبر: 4183188
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

افتتاح دبیرخانه کنگره ملی آیت‌الله‌ جوادی آملی در محمودآباد + عکس

آیین افتتاحیه دبیرخانه کنگره ملی حضرت آیت‌الله جوادی آملی با محوریت شهر سرخرود با حضور آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

آیین افتتاحیه دبیرخانه کنگره ملی آیت الله العظمی علامه جوادی آملیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیین افتتاحیه دبیرخانه کنگره ملی آیت‌الله جوادی آملی با محوریت شهر سرخرود، 29 آبان ماه با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در این مراسن با تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب(س)، گفت: آیت‌الله جوادی آملی متعلق به یک استان و شهرستان و بلکه کشور نیستند، همان‌طوری که علم فرا زمان و فرا مکان است، عالم هم همین‌‎‌‌جور است.

وی افزود: شخصیت‌های بزرگ را آیندگان باید بشناسند، وظیفه ما تجلیل، تکریم و معرفی این مفاخر است، تا ملت و جامعه با شناخت چنین مفاخری توفیق بهره‌گیری بیشتری را از این شخصیت‌ها داشته باشد و به خود افتخار کند که با عنایت خدادوند چنین فرزندان و شخصیت‌هایی را در دامان خود پرورش داده‌اند.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: حرمت امامزاده را باید متولی آن حفظ کند، وظیفه همه ما این است که از شخصیت‌های خودمان تجلیل و تکریم به‌عمل آوریم و همایش‌هایی در این راستا برگزار کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همسر مکرمه آیت‌الله جوادی آملی همراهی موافق با ایشان را داشتند که در پیشرفت ایشان بسیار تءثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: آیت‌الله جوادی آملی از آثار علمی بسیاری برخوردار و شاگردان بسیاری را تربیت کرده است و برای صاحبان قلم و پژوهش‌گران آثار و مقاله، بسیار دشوار  نیست که به این کنگره مقاله ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha