تربیت صحیح کودک نیازمند یاری‌گرفتن از قرآن و رعایت موازین اسلامی است
کد خبر: 4181887
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

تربیت صحیح کودک نیازمند یاری‌گرفتن از قرآن و رعایت موازین اسلامی است

عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران در کارگاه تخصصی خانواده و تربیت کودکان گفت: لازمه تربیت صحیح کودک یاری‌گرفتن از قرآن و احادیث و رعایت موازین اسلامی است.

سمانه متو، روان‌شناس کودک و خانواده،به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، کارگاه تخصصی خانواده و تربیت کودکان با همت اداره حمایت از خانواده و جوانی جمعیت معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری گروه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی مدیریت بودجه، تشکیلات و تحولات اداری دانشگاه مازندران، با حضور جمع کثیری از کارکنان، با محورهای تأثیرگذاری بر تربیت فرزند نظیر ژنتیک، محیط خانوادگی، محیط اجتماعی و سرشت یا ذات فردی در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار شد.

سمانه متو، روان‌شناس کودک و خانواده، عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران در این کارگاه تخصصی گفت: نخستین نیازی که پدر و مادر در برخورد با کودک دارند، تصور درست از تربیت است. اگر ما تصور درست از تربیت نداشته باشیم، طبیعتاً نتیجه درستی هم نخواهیم گرفت.

متو تصریح کرد: کودکان با ارزشمندترین و ظریف‌ترین هدیه‌ای هستند که خداوند به امانت به ما سپرده و ما را بر سرنوشت آن‌ها حاکم کرده‌ است.

عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران با بیان اینکه ما نیز وظیفه داریم که این بار مسئولیت را با مطلوب‌ترین روش‌ها به سر منزل مقصود برسانیم، خاطرنشان کرد: لازمه تربیت صحیح کودک یاری‌گرفتن از قرآن و احادیث و رعایت موازین اسلامی است.

یادآور می‌شود، پس از پایان یافتن این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان، گواهی شرکت در دوره ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha