کمک بیش از ۷ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان سوادکوهی
کد خبر: 4181420
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

کمک بیش از ۷ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان سوادکوهی

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه گفت: در ۷ ماه سال‌جاری، ۷ میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری شهرستان سوادکوه به نیازمندان کمک شده است.

رضا مومنی، رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه،به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران، رضا مومنی، رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه، گفت: در ۷ ماه سال‌جاری ۷ میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری شهرستان سوادکوه به نیازمندان کمک شده است.

وی افزود: ۱۵ مرکز نیکوکاری در شهرستان وجود دارد که این مراکز با آمایش محله و شناسایی نیازمندان به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

مومنی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت محله و مساجد ایجاد شده است. تصریح کرد: ۱۲ مرکز نیکوکاری در شهرها و سه مرکز نیکوکاری در روستاهای شهرستان ایجاد شده است که از مجموع مراکز نیکوکاری در شهرستان، ۴ مرکز به صورت تخصصی به خدمت رسانی مددجویان مشغول هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در بخش‌های فرهنگی، معیشت، درمانی، لوازم ضروری زندگی، جهیزیه و اشتغال به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به ایجاد مراکز نیکوکاری دارند، می‌توانند به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha