بانوان می‌توانند نقش بی‌بدیلی در جهاد تبین ایفا کنند
کد خبر: 4180858
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
حجت‌الاسلام مجید باباخانی:

بانوان می‌توانند نقش بی‌بدیلی در جهاد تبین ایفا کنند

رئیس سازمان هیئت‌ و تشکل‌های دینی با بیان اینکه بانوان می‌توانند نقش بی‌بدیلی در جهاد تبیین ایفا کنند، گفت: امید است بانوان ما این رسالت را به انتها برسانند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، حجت‌الاسلام مجید باباخانی، رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی صبح امروز پنجشنبه، ۱۸ آبان‌ماه در دومین روز همایش هم‌اندیشی هفت شبکه فعال هیئت و مداحی استان‌ها با عنوان «میان‌داران جهاد ۲» با حضور دبیران شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت، رؤسای شورای هیئت‌های مذهبی کشور، رؤسای کانون‌های فرهنگی، تبلیغی کشور، رؤسای کانون مداحان کشور، سرپرست‌های کانون مداحان بانوان کشور، نمایندگان بنیاد دعبل خزاعی و مسئولان اداره تشکل‌های دینی در تهران اظهار کرد: روش جدیدی که برای مجامع تخصصی درنظر گرفته شده با هدف هم‌افزایی و افزایش هناهنگی بین هیئت‌ها و تشکل‌های دینی است.

وی افزود: بین تمام مجموعه‌های فرهنگی کشور، رهبر انقلاب جهاد تبیین را به دوش هیئت‌ها قرار داده‌اند. ایشان مکررا در دو سال گذشته به این موضوع پرداختند و بر اهمیت جهاد تبیین اشاره داشتند. ما با آنچه که رهبری انتظار دارند فاصله زیادی داریم.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که دشمن فعالیت می‌کند و قلب‌ها مورد هجوم تیر‌های سهمناک آنان است، رسالت زینبی ما پابرجاست، گفت: در این راستا استفاده از زبان هنر و رسانه مددرسانی برای انجام این رسالت است.

باباخانی با بیان اینکه در آستانه فاطمیه هستیم، گفت: در طول تاریخ، نقش زنان در این جهاد بزرگ، یعنی جهاد تبیین مثل حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) بی‌بدیل است. امید است بانوان ما امروزه با تمسک و توسل به این دو بزرگوار، این رسالت را به انتها برسانند. امید است در فاطمیه امسال با توجه به موشکباران غزه و اتفاقات منطقه، با یک برنامه‌ریزی و هناهنگی مناسب وظیفه خود را انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha