عالمان دینی مصداق بارز حاملان هدایت هستند
کد خبر: 4180411
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
آیت‌الله محمدی لائینی:

عالمان دینی مصداق بارز حاملان هدایت هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بین اینکه عالمان دینی مصداق بارز حاملان هدایت هستند، گفت: امیدواریم قدردان حاملان هدایتی همچون آیت‌الله نظری باشیم و از حامیان حقیقت باشیم.

آیین رونمایی از پوستر شخصیت‌شناسی و سیره‌شناسی آیت الله نظری خادم الشریعه،به گزارش ایکنا مازندران، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، 15 آبان ماه در آیین رونمایی از پوستر و آغاز فعالیت سایت اطلاع‌رسانی همایش ملی بررسی شخصیت‌شناسی و سیره‌شناسی آیت‌الله نظری خادم‌الشریعه، که در دانشگاه مازندران برگزار شد، گفت: تجلیل از سه شخصیت بزرگ شهدا، شیخ فضل‌الله نوری، شهید هاشمی‌نژاد و شهید آیت‌الله سلیمانی که علم را با جهاد، خون و شهادتشان در آمیخته‌اند از اهمیت بسیاری برخوردار است که حوزه و دانشگاه با تعامل یکدیگر چنین همایشی را برگزار کنند.

 آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و فلسطین گفت: در حالی که ما با آسودگی زندگی را بسر می‌بریم، امنیت و آسایش فلسطینیان توسط بمباران‌های رژیم صهیونیستی سلب شده است و ظالمان جهان هم حامی جنایات صهیونیست‌ها هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هوای نفس دنیا را به یک جهنم تبدیل می‌کند، آمریکا و اسرائیل، با هوای نفس می‌خواهند همه چیز ملت‌های دیگر را تصاحب کنند. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در مقابل هوای نفس، هدایت و حقیقت قرار دارد، خاطرنشان کرد: با ایستادگی مردم در ایران، حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد: ما نیاز به کسانی داریم که حامیان حقیقت و حاملان هدایت باشند، تا هوای نفس یکه تازی نکند، مصداق بارز حاملان هدایت عالمان دینی هستند و آیت‌الله نظری در سطح بسیار مطلوب از علم، هدایت و تقوا بهره گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: امیدواریم قدردان حاملان هدایت همچون آیت‌الله نظری بوده و از حامیان حقیقت باشیم.

انتهای پیام
captcha