حمله به دفتر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن
کد خبر: 4179488
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

حمله به دفتر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن

دفتر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن که پرچم فلسطین را درون این دفتر نصب کرده بود هدف حمله مهاجمان قرار گرفت و خساراتی به آن وارد شد.

حمله به دفتر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن

به گزارش ایکنا، کمیسیون حقوق بشر اسلامی در حساب کاربری اش در شبکه‌های اجتماعی این حمله را اقدامی خرابکارانه به دلیل حمایت این کمیسیون از مردم فلسطین اعلام و اضافه کرد: وقتی دولت غیر منطقی می‌گوید برافراشتن پرچم فلسطین ممکن است جرم باشد چنین حملاتی روی می‌دهد.

کمیسیون حقوق بشراسلامی افزود: این اتفاقی زمانی می‌افتد که دولت (انگلیس) به دروغ ادعا می‌کند که سردادن شعار رهایی فلسطین "free palestine" ممکن است نژادپرستانه باشد و این حمله پس از آن انجام می‌شود که دولت به ناحق حمایت از آرمان فلسطین را حمایت از تروریسم معرفی می‌کند.
به نوشته این کمیسیون اینگونه اقدامات زمانی روی می‌دهد که دولت به اشتباه راهپیمایی هواداران فلسطین را راهپیمایی نفرت معرفی و تهدید به ارتکاب به جرم می‌کند.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی با بیان اینکه به علت حمایت از مردم مظلوم فلسطین هدف حمله قرار گرفته است تاکید کرد ما در دفاع از مردم فلسطین با اینگونه اقدامات ساکت نخواهیم شد و میدان را خالی نخواهیم کرد.
به گزارش این کمیسیون، پنجره و درب کرکره‌ای این کمیسیون با رنگ هدف قرار گرفت و به دفتر این کمیسیون نیز خساراتی وارد شد.
پیش‌تر نیز مسعود شجره رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی که رویکرد‌های دولت و رسانه‌های انگلیس را از جمله عوامل اصلی افزایش اسلام هراسی در این کشور دانسته و تغییر این رویکرد را خواستار شد.
در هفته‌های اخیر که قشر‌های مختلف مردم از ملیت‌ها و ادیان گوناگون به ویژه مسلمانان در انگلیس با حضور گسترده و چشمگیرشان در بزرگترین راهپیمایی ضد صیهونیستی تاریخ انگلیس حضور یافتند و از مردم مظلوم فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم صیهونیستی دفاع کردند حملات به مسلمانان، مساجد و اماکن اسلامی در انگلیس نیز به طور چشمیگری افزایش یافته است.

خبرنگار: روح انگیز انوشی

 

انتهای پیام
captcha