تمدید ثبت‌نام هشتمین مسابقات قرآن بین مراکز درمانی تهران + آئین‌نامه
کد خبر: 4179033
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

تمدید ثبت‌نام هشتمین مسابقات قرآن بین مراکز درمانی تهران + آئین‌نامه

دبیر هشتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران با اشاره به استقبال کادر درمان تهران گفت: تا کنون پرسنل و نیروهای درمانی بیش از 50 بیمارستان در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که به دلیل استقبال انجام شده، زمان ثبت‌نام تا 15 آبان‌ تمدید شد.

هشتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران

حجت‌الاسلام محمودرضا ذکاوت، دبیر هشتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به استقبال کادر درمان تهران از بیش از 50 بیمارستان دولتی، خصوصی و نیروهای مسلح و ... گفت: به دلیل درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه، زمان ثبت‌نام تا 15 آبان‌ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان در رشته‌های تفسیر، حفظ و قرائت ترتیل نام‌نویسی کرده‌اند، بیان کرد: کادر درمان تهران شاغل به صورت رسمی، پیمانی و قراردادی و شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرداری‌‌ها، نیروهای مسلح، صدا و سیما و وزارت نفت و قوه‌ قضائیه می‌توانند برای ثبت‌نام به تارنمای بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) به نشانی https://khatamhospital.org مراجعه کنند.

ذکاوت ادامه داد: مرحله مقدماتی تمامی رشته‌ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و مرتلان تا 15 آبان‌ماه فرصت دارند آیات 18 تا 22 سوره مبارکه مؤمنون را در فرمت مشخص شده در آئین‌نامه این دوره از مسابقات ضبط و از طریق ایتا به شماره 09912380163 ارسال کنند. مرحله مقدماتی رشته حفظ با محوریت سوره‌های نبأ و نازعات اول آذرماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و مرحله نهایی رقابت‌ها با حضور منتخبان هر رشته همراه با اختتامیه 10دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

آیین‌نامه هشتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران

وی تأکید کرد: این دوره از مسابقات یاواره شهدای مدافع سلامت است، لذا در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات از 12 خانواده مدافع شهید سلامت تهران تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha