اهدای ۳۳ سری جهیزیه به نوعروسان مشگین‌شهری
کد خبر: 4178526
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
با همکاری سپاه شهرستان؛

اهدای ۳۳ سری جهیزیه به نوعروسان مشگین‌شهری

رئیس کمیته امداد شهرستان مشگین‌شهر گفت: با همکاری سپاه ناحیه مشگین شهر و کمیته امداد این شهرستان ۳۳ سری جهیزیه کامل به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

اهدای ۳۳ سری جهیزیه به نوعروسانبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، احمدعلی محب، رئیس کمیته امداد شهرستان مشگین‌شهر، هفتم آبان‌ماه، در آیین اهدای این جهیزیه به نوعروسان در مشگین شهر اظهار کرد: این جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی شروع زندگی زوجین بوده تا بتوانند با ساده گی و صمیمیت زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی افزود: کالا‌های تهیه شده شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و لباسشویی بوده که از کارخانجات داخلی خریداری و نسبت به اهدای آن با همکاری سپاه مشگین شهر اقدام شده است.

محب ارزش ریالی ۳۳ سری جهیزیه اهدایی را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این مراسم فرماندار و امام جمعه شهرستان حاضر شدند تا به گسترش فرهنگ ازدواج آسان و اهدای جهیزیه در قالب کالا‌های ایرانی کمک کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان مشگین‌شهر افزود: در طول سال و به مناسبت‌های ملی و مذهبی اهدای جهیزیه را برای نوعروسان شاهد هستیم که بخشی از این توزیع جهیزیه با منابع داخلی امداد و یا سایر نهاد‌های انقلابی انجام می‌شود که در این بین همراهی خوب و مناسب خیران در تأمین جهیزیه را شاهد هستیم.

انتهای پیام
captcha