۵۱۹ مددجوی مازندرانی به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند
کد خبر: 4177744
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
در سال جاری

۵۱۹ مددجوی مازندرانی به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: امسال ۵۱۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند که از این تعداد ۳۶۹ نفر از  بانوان و ۱۵۰ نفراز آقایان بودند.

اسماعیل ارامجان، معاون فرهنگی کمیته امداد امام مازندرانبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، اسماعیل آرامجان، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد اعزام مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی، آموزشی و تربیتی از جمله پیاده‌روی اربعین، مشهد مقدس و... است که در راستای توانمندسازی فرهنگی و معنوی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.

وی افزود: امسال ۵۱۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند که از این تعداد ۳۶۹ نفر از  بانوان و ۱۵۰ نفراز آقایان بودند.

آرامجان با اشاره به اینکه تسهیلات ۵ میلیون تومانی برای مددجویان اعزامی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۳۶۹ نفر، این تسهیلات را دریافت کردند و همچنین کمک‌های بلاعوض ۲ میلیون تومانی نیز از منابع مرکز در مرحله تخصیص اعتبار قرار دارد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه اعزام ۲۳۱۴ نفر از مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، شوق زیارت ،قم ،عتبات عالیات، اردوهای یک روزه استانی و... را در پیش رو داشتیم، خاطرنشان کرد: در این اردوها برنامه‌های آموزشی مانند اخلاق عملی، سبک زندگی دینی اسلامی از منظر ائمه اطهار(ع)، نشست های کارگاه مهدویت، نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بصیرت دینی، آسیب‌شناسی فضای مجازی، سیره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و... برای مددجویان برگزار شد.

وی در پایان اظهار کرد: با حمایت مرکز نیکوکاری سمت خدا در تهران، ۱۱ نخبه و ۴ دانشجوی مازندرانی نیز در پیاده‌روی اربعین امسال شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha