ضرورت کشف سوژه‌های ناب شهدا و انتقال آن با زبان هنر
کد خبر: 4177616
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
مدیرکل بنیاد شهید مازندران بیان کرد:

ضرورت کشف سوژه‌های ناب شهدا و انتقال آن با زبان هنر

سعید کهن‌سال گفت: اگر امروز سوژه‌های ناب شهدا در قالب ایده‌یابی سوژه‌ها کشف شود، در دسترس قرار گیرد و با زبان هنر بیان شود، تأثیرگذاری آن به مراتب بیش از صدها سخنرانی است.

سعید کهن سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران،به گزارش ایکنا از مازندران، سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، دوم آبان‌ماه در مراسم آغاز تولید فیلم «تولد لیلا» با موضوع دفاع مقدس، ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این فیلم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: اگر امروز سوژه‌های ناب شهدا در قالب ایده‌یابی سوژه‌ها کشف شود، در دسترس قرار گیرد و با زبان هنر بیان شود، تأثیرگذاری آن به مراتب بیش از صدها سخنرانی است.

وی افزود: اگر ساخت فیلم شهید آوینی به دل می‌نشیند، این به دلیل مردمی بودن آن است. جوانان و نوجوانان عزیزی که دل در گرو آثار شهدا دارند، وارد میدان شوند و با تخصص و خلاقیت خود در جهت ساخت، تولید فیلم و محتوا شهدایی تلاش کنند.

کهن‌سال تصریح کرد: امروز در موضوعات مختلف هنری آنقدر فضا وجود دارد که اگر صدها بار کوشش و تلاش صورت پذیرد، باز هم کم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه وجود شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت در سبد زندگی ما یک امر ضروری و نیاز اصلی جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر دست‌نوشته‌ها، صوت، تصویر و خاطرات شهدا به یک فیلم فاخر تبدیل شود، تأثیر زیادی را را به همراه خواهد داشت زیرا شهدا تا ابد برای ما عزیز هستند و ما بدهکار شهدا هستیم.

انتهای پیام
captcha