توجه به صیانت و دوری از تبعیض در پرونده‌های ویژه روحانیت
کد خبر: 4176525
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
آیت‌الله محمدی لائینی خواستار شد:

توجه به صیانت و دوری از تبعیض در پرونده‌های ویژه روحانیت

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه صیانت بر مجازات اولویت دارد، گفت: 10 برابر مجازات باید صیانت کرد، همچنین در رسیدگی به پرونده‌های ویژه روحانیت نباید تبعیض قائل شد.

دیدار نماینده ولی فیقه در مازندران با دادستان ویزه روحانیت مازندران و گلستانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، 27 مهرماه در دیدار حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان ویژه روحانیت مازندران و گلستان، گفت: لباس روحانیت حرمت دارد، ضعف معیشت، مسائل فرهنگی و فضای مجازی و این جنگ نرم همان‌طور که در بین عامه مردم تاثیرات منفی دارد، می‌‌تواند بر روی خانواده‌های متدین و روحانی نیز اثرگذار باشد.

وی افزود: حفظ موضع فرزندان طلاب امروز خیلی مهم‌تر از 50 سال قبل است، فضای تعبدی، پذیرشی و احترامی که در بین طلاب وجود داشت و در سلامت آنان مؤثر بود، کمرنگ شده و روحیه استقلال‌طلبی و مطالبه‌گری جایش را گرفته است.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: حتما باید صیانت کنیم و هر 10 مورد صیانت یک مورد مجازات داشته باشیم و هر چقدر در این مسیر هزینه کنیم ارزش دارد. هر ارگانی حفاظتی دارد، ما قشر روحانیت هم باید حفاظتی داشته باشیم و در کنار آن صیانت هم وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: نباید بین فرزندان یک امام جماعت معمولی با یک فرزند مسئول تبعیض قائل شویم، قانون برای همه مساوی است تبعیض و تفاوت، ضررهایی را در بردارد و نگرش‌ها را منفی می‌کند.

انتهای پیام
captcha