بیش از سه میلیارد تومان کمک‌های مردمی به مددجویان چمستانی اهدا شد
کد خبر: 4176248
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

بیش از سه میلیارد تومان کمک‌های مردمی به مددجویان چمستانی اهدا شد

رئیس کمیته امداد امام(ره) چمستان گفت: بیش از سه میلیارد تومان کمک‌های مردم نیک اندیش چمستان در اختیار مددجویان چمستان قرار گرفته است.

فریبرز نیکو کار ، رئیس کمیته امداد امام(ره) چمستانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام (ره)، فریبرز نیکوکار، رئیس کمیته امداد امام(ره) چمستان، با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات در زمینه فرهنگ‌سازی، ترویج، جمع‌آوری و ثبت زکات نیز فعالیت دارد، گفت: در شش ماه اول سال جاری معادل یک میلیارد و 900 میلیون تومان از کمک‌های مردمی از سر فصل زکات در اختیار مددجویان و نیازمندان بخش چمستان قرار گرفته است.

وی افزود: مشترکان محترم صندوق صدقات دراین بخش طی 6 ماهه گذشته مبلغ 350 میلیون تومان صدقه به نیازمندان این اداره پرداخت کردند و صدقات جمع‌آوری شده جهت هزینه‌های درمانی، تحصیلی، جهیزیه، مسکن و معیشت نیازمندان پرداخت شده است.

نیکوکار با اشاره به طرح اکرام و محسنین، تصریح کرد: 740 نفر حامی فعال، حمایت 155 نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین و نیازمندان غیر ایتام در این بخش را به عهده دارند و در بخش‌های معیشت، تحصیلی، مسکن، جهیزیه و... مستقیماً به فرزندان معنوی خود معادل 740 میلیون تومان به صورت نقدی و کالا کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام(ره) چمستان با بیان اینکه در مجموع در سه سر فصل فوق سه میلیارد تومان کمک از خیرین گرانقدر جمع‌آوری و بین هزار و 40 خانوار از نیازمندان بخش چمستان توزیع شد، خاطرنشان کرد: با توجه به نیازهای روز افزون مددجویان تحت حمایت شماره کارت 6742-5019-9979-6037 مربوط به اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) چمستان منتظر مساعدت‌های خیرین نیک‌اندیش است.

انتهای پیام
captcha