اختتاميه جشنواره رسانه‌ای خزر در حمایت از مردم فلسطین لغو شد
کد خبر: 4176180
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

اختتاميه جشنواره رسانه‌ای خزر در حمایت از مردم فلسطین لغو شد

بیانیه مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان مازندران با لغو اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خزر در حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین انتشار یافت.

بیانیه

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در پی نسل‌کشی، کشتار زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیستی در جنایت بیمارستان المعمدانی غزه و اعلام عزای عمومی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان مازندران، ضمن محکومیت این اقدام شنیع در حمایت از مردم فلسطین، اختتاميه جشنواره رسانه‌ای خزر را لغو و در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

برخیز که در عشق خطر باید کرد 

در راه خدا، سینه سپر باید کرد 

از غزه صدای العطش می‌آید 

یاران حسین را خبر باید کرد

جنایت بی‌سابقه در بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین انجامید، در تاریخ معاصر بی‌سابقه است و این جنایت شنیع نشان داد که دیگر هیچ جایی برای صهیونیست‌ها در این منطقه بسیار مهم و مقدس و خاستگاه پیامبران الهی وجود ندارد و این اقدام محکوم می‌شود. با توجه به اینکه مقرر بوده اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خزر با محوریت نقش رسانه در توسعه گردشگری و بهینه‌سازی مدیریت شهری و گردشگری در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ به میزبانی شهرستان چالوس برگزار شود. لذا در حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و با توجه به اعلام عزای عمومی، اختتامیه فوق لغو و به زمان دیگری موکول شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان مازندران

انتهای پیام
captcha