بهره مندی 200 مددجوی رامسری از خدمات مشاوره‌ای
کد خبر: 4175268
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

بهره مندی 200 مددجوی رامسری از خدمات مشاوره‌ای

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر گفت: 200 مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از خدمات مشاوره فردی و گروهی و کارگاه‌های آموزشی طی شش ماهه نخست سال جاری بهره‌مند شدند.

عباس معصومی، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر،

به گزارش ایکنا مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، با اشاره به اینکه در شهرستان رامسر هزار و 831 خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد هستند، گفت: ارائه خدمات مشاوره به خانوارهای تحت حمایت باعث تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: مددجویانی که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرار گرفته‌اند، با راهنمایی، هدایت و مشاوره مشکل آن‌ها مرتفع می‌شود و مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند به مراکز طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

معصومی تصریح کرد: 200 مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از خدمات مشاوره فردی و گروهی و کارگاه‌های آموزشی طی شش ماهه نخست سال جاری بهره‌مند شدند، که از این تعداد 30 نفر از خدمات مشاوره فردی و 12 نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره گروهی بهره‌مند شده و 158 نفر از مددجویان در کارگاه‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد شرکت کردند.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت در این شهرستان همچنین از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزندپروری، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل مؤثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha