بهره‌مندی ۵۷۳ نفر از مددجویان منطقه دو ساری از تسهیلات قرض‌الحسنه
کد خبر: 4174863
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

بهره‌مندی ۵۷۳ نفر از مددجویان منطقه دو ساری از تسهیلات قرض‌الحسنه

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری، گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری، ۵۷۳ نفر از مددجویان تحت حمایت در این منطقه تسهیلات  قرض‌الحسنه دریافت کردند.

حجت الاسلام مهدی بریمانی، رئیس کمیته امداد منطقه 2 ساری

به گزارش ایکنا مازندران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، حجت الاسلام مهدی بریمانی، رئیس کمیته امداد منطقه امام(ره) دو ساری، گفت: در ۶ماهه نخست  سال‌جاری، ۵۷۳ نفر از مددجویان تحت حمایت در این منطقه تسهیلات  قرض‌الحسنه دریافت کردند.

وی افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلفی از جمله، ودیعه و تعمیر مسکن، کارگشایی، فرهنگی و دانشجویی، اربعین، اشتغال به مددجویان پرداخت می شود که در شش ماه  گذشته، ۹ میلیارد و ۲۹۶میلیون تومان از  طریق صندوق امداد ولایت و بانک مهر به عنوان وام کارگشایی به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

حجت الاسلام بریمانی تصریح کرد: ۳۳۰ مورد از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۵ میلیارد و ۶ میلیون و ۵۰۰هزار تومان از طریق صندوق امداد ولایت و ۱۶۳ مورد به مبلغ ۲میلیارد و ۹۵۵میلیون تومان از طریق بانک مهر در زمینه وام کارگشایی و حمایتی، ۳۳ مورد به مبلغ ۵۱۵ میلیون تومان در حوزه مسکن شامل تسهیلات ودیعه مسکن و خدمات احداث و تعمیر مسکن، ۱۵ مورد وام اشتغال به مبلغ ۵۸۰ میلیون تومان ،۹ مورد وام پرداختی فرهنگی به دانشجویان به مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان و ۲۳مورد وام اربعین به مبلغ ۱۱۵ میلیون تومان انجام پذیرفته است.

رئیس کمیته امداد منطقه امام(ره) دو ساری خاطرنشان کرد: یکی از وام های پرداختی به مددجویان از طریق خیرین و وجوه اداره صورت پذیرفته است، خیران  عزیز ساروی می توانند با مشارکت در این زمینه نیز تسهیلات قرض الحسنه را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

انتهای پیام
captcha