رشد ۱۵ درصدی درآمد صدقات شهرستان قائم‌شهر در شش‌ماهه نخست سال
کد خبر: 4174825
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

رشد ۱۵ درصدی درآمد صدقات شهرستان قائم‌شهر در شش‌ماهه نخست سال

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان قائم‌‎شهر گفت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در شش‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۷۴۰میلیون تومان صدقه به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این شهرستان پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته است.

جمال یعقوبی،رئیس کمیته امداد قائم شهر

به گزارش ایکنا مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، جمال یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان قائم‎شهر، گفت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در شش‌ماهه نخست امسال  بیش از یک میلیارد و ۷۴۰میلیون تومان صدقه به کمیته امداد ومراکزنیکوکاری این شهرستان پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: طبق روایات صدقه دادن نه تنها موجب کم شدن اموال انسان نمی‌شود بلکه موجب برکت و افزایش اموال انسان می‌شود ومردم شریف شهرستان قائمشهر می توانند از طریق کد ussd با شماره گیری #۰۱۱۱۴*۸۸۷۷* و یا از طریق کدهای QR نصب شده روی صندوق های صدقات، صدقات خود را پرداخت کنند.

یعقوبی تصریح کرد: در شهرستان قائم‌شهر تعداد ۳۰۲۳۳ صندوق صدقات بزرگ ،کوچک ومتوسط وجود دارد.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان قائم‌شهر خاطر نشان کرد: در شهرستان قائم‌شهر ۵۴۳۱ خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha