طوفان‌ الاقصی در ۷۵ سال گذشته بی‌سابقه بود
کد خبر: 4173886
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

طوفان‌ الاقصی در ۷۵ سال گذشته بی‌سابقه بود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به‌خاطر عظمت فعالیت‌های طوفان الاقصی خدا را شاکریم چرا که در ۷۵ سال از عمر این دولت چنین چیزی بی‌سابقه بوده است. از خداوند می‌خواهیم که آن‌ها را در برخورد با صهیونیست‌ها حمایت کرده و پیروز گرداند.

آیت الله محمد باقری محمدی لائینی ، نماینده ولی فقیه در مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، شانزدهم مهرماه، در سومین نشست سراسری انتظامی کشور با گروه‌های مرجع و اقشار تأثیرگذار، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروهای انتظامی مدافعان امنیت هستند از این رو وظیفه همگان حمایت از این عزیزانی است که در میدان هستند.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۵۰ تن از عزیزان نیروی انتظامی در کشور به شهادت رسیدند، تا نعمت امنیت و سلامت هست کسی قدرش را نمی‌داند، چنانچه امنیت برهم بخورد یا سلامتی از بین برود ارزشش مشخص می‌شود.

آیت‌الله محمدی لائینی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات سردار مفخمی شهرستانی فرمانده وقت نیروی انتظامی استان، تصریح کرد: ما از این آبروی اجتماعی باید در حوزه انتخابات استفاده کنیم، مردم را با تبیین و تشویق پای کار بیاوریم و دل‌ها را متحد کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم انصافاً خوش درخشیده است، اما گردوغبار ضعف معیشت متأسفانه موجب شده برخی از خدمات دیده نشود، گفت: صرف داشتن آگاهی برای خواص مردم کافی نیست باید جهاد تبیین انجام شود، ما مخلص دین و انقلاب و مصالح کشور هستیم.

وی بیان کرد: مردم می‌دانند که انتخابات چقدر مهم است و پیام سیاسی انتخابات در فضای بین‌الملل چقدر بازتاب دارد؛ امیدواریم که این انتخابات نیز انتخاباتی دشمن‌شکن، امام زمان خوشحال‌کن، دوست خوشحال‌کن و آمریکا و صهیونیست ناراحت‌کن باشد.

امام جمعه ساری اظهار کرد: به‌خاطر عظمت فعالیت‌های طوفان الاقصی خدا را شاکریم چرا که در ۷۵ سال از عمر این دولت چنین چیزی بی‌سابقه بوده است. از خداوند می‌خواهیم که آن‌ها را در برخورد با صهیونیست‌ها حمایت کرده و پیروز گرداند.

وی ادامه داد: دلگرمی و دلخوشی همه به نظام جمهوری اسلامی است، امیدواریم نظام برقرار، مردم همیشه پیروز، ۱۴ هزار نیروی انتظامی کشور همچون همیشه سرافراز و پرتوان باشند و یاد و خاطره ۶۲۷ شهید نیروی انتظامی استان مازندران را نیز گرامی می‌داریم.

انتهای پیام
captcha