عملیات «طوفان الاقصی» پاسخ به سال‌ها جنایت رژیم صهیونیستی بود
کد خبر: 4173654
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

عملیات «طوفان الاقصی» پاسخ به سال‌ها جنایت رژیم صهیونیستی بود

امام جمعه زیراب سوادکوه در پی حمله به رژیم صهیونیستی و عملیات بزرگ ترکیبی «طوفان الاقصی» در پیامی آورده است: طوفان الاقصی پاسخی به سال‌ها جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیست است.

حجت الاسلام رضایی، امام جمعه زیراب سوادکوه

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی، امام جمعه زیراب سوادکوه، در پی حمله به رژیم صهیونیستی و عملیات بزرگ ترکیبی «طوفان الاقصی» در پیامی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»

سلام به روح پاک شهدا، امام شهدا، خصوصاً شهید حاج قاسم سلیمانی

طوفان الاقصی پاسخی به سال‌ها جنایت رژیم کودک کش صهیونیست بود. با این حمله و عملیات طوفان الاقصی یاغی‌گری رژیم کودک‌کش صهیونیست به پایان رسید.

این نتیجه سالیان سال ظلم به مردم بی‌گناه فلسطین بوده است و همان‌طور که حضرت امام(ره) و مقام معزز و معظم رهبری، ولی امر مسلمین مد ظله العالی وعده داده‌اند پیروزی نزدیک است و با لطف الهی صدای زنگ مرگ صهیونیست‌های تجاوزگر به صدا در آمده است.

فلسطینی‌های عزیز انتقام ۷۰ سال تجاوز، جنایت و آدم‌کشی را از متجاوزان کودک‌کش فلسطینی بگیرید و به قول شهید همت آسان‌ترین جنگ در دنیا جنگ با اسرائیلی‌هاست چون انسان‌های ترسو و بزدلی هستند.

امروز بیش از گذشته فرض و واجب است بر همه امت اسلام و دولت های اسلامی از مبارزان فلسطینی حمایت کنند تا در این برهه از تاریخ به وظیفه انسانی و الهی خود عمل کنند، لازم میدارم این روز به یاد ماندنی را به امام زمان(عج) و نائب ایشان رهبر انقلاب تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

به امید آزاد سازی کامل قدس شریف

انتهای پیام
captcha