وقف زیباترین جلوه‌های کمک به خلق و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است
کد خبر: 4173122
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
پیام استاندار مازندران به‌مناسبت هفته وقف:

وقف زیباترین جلوه‌های کمک به خلق و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است

استاندار مازندران در پیامی به مناسبت هفته وقف آورد: وقف به عنوان یکی از زیباترین جلوه‌های کمک به خلق و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است.

سید محمود حسینی پور

به گزارش ایکنا مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در پیامی به مناسبت هفته وقف گفت: وقف به عنوان یکی از زیباترین جلوه‌های کمک به خلق و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است.

متن کامل پیام استاندار مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقف به عنوان یکی از زیباترین جلوه‌های کمک به خلق و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه برخاسته از روح کمال‌گرا و روحیه نوع‌دوستی و خیرخواهی انسان‌هایی است که در مسیر آرامش دنیوی و اُخروی خود، بهترین راه، یعنی احسان ماندگار را انتخاب کرده و پیشتاز عرصه روشن و پر امید خدمت به بشریت خاصه آبادانی و سربلندی ایران اسلامی شده‌اند.

وقف ابعاد گسترده‌ای دارد و می‌تواند نقش مهمی در رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه ایفا کند.

باید فواید مستعد وقف و نقش ارزنده آن در رفع بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات جامعه بیش از پیش به مردم شناسانده شود تا منجر به توسعه فرهنگ وقف و توجه واقفان خیراندیش به این سنت حسنه شود.

اینجانب فرارسیدن هفته وقف را به مردم ولایتمدار دیار علویان، واقفین، خیرین، مدیران و خدام بقاع متبرکه و مجموعه مدیران و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای ترویج سنت حسنه وقف، موفق و منصور باشید.

انتهای پیام
captcha