ملت ایران راه عزت و شهدا را با قدرت ادامه خواهد داد
کد خبر: 4171910
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
امام جمعه ساری:

ملت ایران راه عزت و شهدا را با قدرت ادامه خواهد داد

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: پیام شهدا این است که راه عزت، استقلال، اقتدار، ستیز با جنایت‌کاران را ادامه می‌دهیم، ملت ایران پیام شهدا را شنیده و راه عزت و شهدا را با قدرت ادامه خواهد داد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش  ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، امام جمعه ساری، امروز، 7 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه مصلای ساری، گفت: خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوای الهی سفارش و توصیه می‌کنم‌، اگر تقوا داشته باشید، وحدت، پرهیز از اختلافات و حرکت به سمت خیرها هم خواهید داشت.

وی افزود: وجود نازنین پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد(ص) که در آستانه سالروز میلاد با سعادت ایشان و امام صادق(ع) قرار داریم، فرمودند که خوشا به حال کسی که مازاد مال خود را رها کرده و انفاق کند و مازاد کلام خودش را نگه دارد، مدیریت مازاد یک مسئله مهم است و مدیریت درست وضعمان را بهتر می‌کند.

آیت‌الله محمدی لائینی با تأکید بر اینکه پیغمبر اکرم(ص) مدیریت مازاد را به ما آموخته، تصریح کرد: خدا به انسان زبان داده تا به حد ضرورت مطالب را بیان کند، جهاد تبیین کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تبریک هفته وقف، اظهار کرد: وقف بسیار مهم است و ثواب زیادی دارد. نه به بهانه وقف باید گفت اموال شخصی مردم موقوفه است و نه به‌خاطر منافع شخصی مردم از وقف چشم‌پوشی کرد، تعابیر زیادی در رابطه با وقف وجود دارد، مردم ما مردمی خوب و دیندار هستند و به وقف اهمیت می‌دهند.

وی اظهار کرد: روز اخلاق و مهرورزی به‌مناسبت سالروز ولادت پیغمبر اکرم(ص) در پیش است، اخلاق است که مردم را همسو می‌کند، در میان امت پیامبر اکرم(ص) نباید شاهد بی‌اخلاقی و مظاهر ضداخلاقی باشیم.

آیت‌الله محمدی لائینی ادامه داد: مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را روز گذشته بیان فرمودند که پیام شهدا را باید به‌درستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت در همه دوره‌ها و نسل‌ها بهره بگیریم، در این جمله، روی شنیدن پیام شهدا تکیه کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تبریک بابت برگزاری برنامه‌های فاخر در هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: ملت ما ملتی است که پیام شهدا را شنید، بسیاری از مسئولان ما هم شنیدند و خوب کار کردند، اما یک سری مسئولان پیام شهدا را نشنیدند که اگر می‌شنیدند، وضع معیشت و اقتصاد و بسیاری از نابسامانی‌ها اینگونه که مشاهده می کنید نبود..

وی اظهار کرد: پیام شهدا این است که راه عزت، استقلال، اقتدار، ستیز با جنایت‌کاران را ادامه می‌دهیم، نترسید و نه خوف داشته باشید ملت ایران پیام شهدا را شنیده و راه عزت و راه شهدا را با قدرت ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha