انقلاب اسلامی موتور محرک جامعه به سوی جامعه مهدوی است
کد خبر: 4171051
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر:

انقلاب اسلامی موتور محرک جامعه به سوی جامعه مهدوی است

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر گفت: انقلاب اسلامی موتور محرک جامعه به سوی ساخت جامعه مهدوی و دستیابی به تمدن نوین اسلامی است.

عکس  انقلاب اسلامی موتور محرک حرکت جامعه به سوی ساخت جامعه مهدوی است

به گزارش ایکنا از مازندران، سرهنگ سیداحمد مهدی‌نژاد، فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، سوم‌ مهرماه در صبحگاه ویژه‌ای که به‌مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و هفته دفاع مقدس، با حضور فرماندهان، رئیس عقیدتی سیاسی، کارکنان و سربازان پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی نقش مهمی در حاکمیت فرهنگ انتظار در جامعه و آماده‌سازی آحاد مردم به ویژه جوانان در زمینه‌سازی برای ظهور داشته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی موتور محرک جامعه به سوی ساخت جامعه مهدوی و دستیابی به تمدن نوین اسلامی است.

سرهنگ مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در توطئه‌های گذشته خود به ناکامی برخورد کرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان مدتی است که به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند و برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران، با استفاده گسترده از ابزارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای تلاش بر این دارند که در پرتو نبرد فرهنگی و دیکتاتوری رسانه‌ای و با ناامید‌سازی ملت ایران به ویژه جوانان، انقلاب را از پشتیبانی مردم محروم و نظام اسلامی را با فروپاشی و براندازی مواجه کنند.

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با بیان اینکه امنیتی را که دشمنان ما سعی در تضعیف آن دارند، ارتباط تنگاتنگی با مقوله دفاع دارد، دشمنان امنیت ایران را نشانه رفته‌اند تا با تزلزل در آن، توان دفاعی ایران را کاهش دهند، خاطرنشان کرد: دشمنان تا امروز به کشور ما حمله نظامی نکرده‌اند، زیرا می‌دانند که از پس آن برنمی‌آیند.

وی اظهار کرد: وظیفه ما این است که هوشیار و بیدار باشیم و از امنیت آسمان کشور عزیزمان ایران اسلامی با تمام توان و جان خود دفاع کنیم.

در ادامه حجت الاسلام محمدجواد شیرودی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، با تبریک نهم ربیع الاول، آغاز ولایت، امامت و زعامت حضرت ولی عصر (عج)، گفت: یکی از مؤلفه‌های پدافند فرهنگی که از ادعیه وارده و سلام‌های خطاب به حضرت ولی‌عصر (عج) استفاده می‌شود، موضوع عنصری ظهور، یعنی امید است.

وی افزود: در خطاب به امام زمان(عج) عرض می‌کنیم «السلام علیک یا وعدالله الذی ضمنه» سلام بر تو ای وعده تضمین شده الهی در قرآن.

حجت‌الاسلام شیرودی تصریح کرد: خدای متعال این وعده حتمی را به مؤمنان داده است، «ولقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون»، یعنی امیدی حتمی و واقعی برای بهتر شدن جهان و رسیدن به نقطه کمال در دنیا و تحت حکومت حق و الهی در سایه ظهور آخرین حجت بالغه الهی وجود دارد.

وی با بیان اینکه تفاوت اصلی و عمده انقلاب اسلامی و در ذیل آن نیروهای مسلح به ویژه ارتش، نگاه امید به آینده و تلاش سازنده در این مسیر است، خاطرنشان کرد: ما خود را در انقلاب اسلامی با بازتعریف بیانیه گام دوم انقلاب، عناصری مقدمه‌ساز برای ایجاد امید حقیقی یعنی ظهور ولی عصر(عج) می‌بینیم و می‌دانیم، این عهد ما در محضر باری تعالی و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha