نشست هم‌اندیشی همایش فرهنگیان شاهد مازندران برگزار شد
کد خبر: 4171013
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

نشست هم‌اندیشی همایش فرهنگیان شاهد مازندران برگزار شد

نشست هم اندیشی برای هماهنگی همایش فرهنگیان شاهد مازندران «به رنگ زنگ ایثار» با حضور مدیرکل و سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

نشست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثار گران مازندران، نشست هم اندیشی برای هماهنگی همایش فرهنگیان شاهد دیار علویان «به رنگ زنگ ایثار» با حضور مدیرکل بنیاد شهید مازندران و سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد استان و نمایندگان مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی استان، برگزار شد.

سعید کهن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سال، مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران استان مازندران، در آغاز این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از چشم‌انداز‌های بنیاد مردمی‌سازی برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مسائل فرهنگی و مبحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: ما باید با استفاده از ظرفیت‌ها تشکل‌های ایثارگری فعال را افزایش دهیم، در بدو ورود بنده به استان ۱۹ تشکل ایثارگری وجود داشت که هم اکنون به ۶۱ تشکل فعال در استان رسیدیم که این خود نقطه عطفی است در زمانی که جایگاه تشکل‌ها با ایجاد معاونت در بنیاد مستحکم تر خواهد بود.

کهن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سال با تقدیر از کار ارزشمند این مجمع گفت: این حرکت بسیار ارزشمند شما در جایی که احساس خلأ کردید به عنوان تشکل فعال و بازوی توانمند بنیاد وارد عمل شدید، ستودنی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهارکرد: تقویت تشکل‌های ایثارگری موجب تقویت بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌شود و نقش مهمی در پیش برد اهداف بنیاد خواهند داشت.

در ادامه خاکی داودی، نائب رئیس مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی، با درود صلوات بر روح مطهر شهدا و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مجمع فرزندان شاهد بر پا شد تا مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشد همچون دیروز شهدا و ایثارگران و امروز فرزندان شهدا با شعار حمایت و پیروی از ولایت فقیه طالیه دار جبهه مقام عظمای ولایت باشد.

وی افزود: همایش به رنگ زنگ ایثار با هدف آموزش، ایثار، امنیت پایدار با شعار حمایت از مقام عظمای ولایت با اجتماع فرزندان شاهد فرهنگی دیار علویان به عنوان طلایه‌داران جبهه نور متعهد به اخلاق اسلامی و تعهدات ملی هستند و این همایش خود نوعی تجلی ایثار و وحدت و بیانگر همه زحمات ایثارگران در امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

نائب رئیس مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی مازندران تصریح کرد: تقارن این همایش با آغاز سال تحصیلی، هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت و حضور  ۷۰۰ فرهیخته فرهنگی شاهد دیار علویان وزانت این همایش است.

انتهای پیام
captcha