تأکید شیخ عیسی قاسم بر حمایت جهانی از زندانیان سیاسی بحرین
کد خبر: 4166342
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

تأکید شیخ عیسی قاسم بر حمایت جهانی از زندانیان سیاسی بحرین

رهبر معنوی انقلاب بحرین در واکنش به استمرار اعتصاب غذای زندان سیاسی در این کشور بر ضرورت ادامه حمایت‌های منطقه‌ای و جهانی از زندانیان سیاسی این کشور تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، ابنا نوشت: آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی انقلاب بحرین در واکنش به استمرار اعتصاب غذای زندان سیاسی در این کشور گفت: ملت بحرین نمی‌تواند از مسئله فرزندان در بند خود چشم‌پوشی کند، زیرا دین و انسانیت و غیرت این ملت به آنان می‌گوید که در مقابل ظلم و ظالم بایستند و یاور ستمدیده باشند.
شیخ عیسی قاسم ادامه داد: سکوت ملت در برابر ظلمی که به فرزندانشان در زندان‌ها می‌شود و حتی یک لحظه باقی ماندن آنان در زندان به مثابه مشروعیت دادن به این ظلم‌ها و اجازه دادن برای امتداد آن به باقی آزادگان این ملت است و این به معنی مشارکت در ظلم و گناه ظالم است.
وی افزود: صدای فریاد وجدان‌های بیدار و آزادگان جهان، محکوم کردن درد کشیدن زندانیان تحت شکنجه به دست نیروهای نظامی، خواه شکنجه‌گر باشد و خواه دستور دهنده، باید ادامه داشته باشد. باید باقی ماندن به ناحق زندانیان در زندان‌ها حتی اگر کمتر از یک روز باشد را محکوم کنیم.
عیسی قاسم تأکید کرد فریادهای وجدان بیدار جهانی و گسترش دایره آن کمک می‌کند تا این زندانیان شریف از مصیبت و تهدید همیشگی به مرگ و بیماری و ناتوانی‌های جدی رهایی یابند.

انتهای پیام
captcha