پویش ملی «سوغات اربعین» برگزار می‌شود + پوستر
کد خبر: 4165950
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
از سوی جهاددانشگاهی صنعتی شریف

پویش ملی «سوغات اربعین» برگزار می‌شود + پوستر

پویش ملی «سوغات اربعین» با هدف به تصویر کشیدن ابعاد مختلف راهپیمایی اربعین، از سوی جهاددانشگاهی واحد صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، پویش ملی «سوغات اربعین» با هدف به تصویر کشیدن ابعاد مختلف راهپیمایی اربعین، اجتماع عظیم مسلمانان جهان و ایجاد پیوند میان افرادی که امکان حضور در مراسم اربعین را ندارند، برگزار می‌شود. 

در این پویش فعالان فضای مجازی می‌توانند به راوی سفر اربعین تبدیل شده و روایت‌های خود را از راهپیمایی اربعین در سفر کربلا یا داخل کشور در قالب کلیپ، فیلم، وقایع‌نگاری در لحظه، عکس، دل‌نوشته، مصاحبه، خبر نقد و نظر برای هموطنان خود بیان کرده و به اشتراک بگذارند و با شرکت در این پویش از جوایز آن بهره‌مند شوند. 

پویش ملی سوغات اربعین از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و با همکاری جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علم و فرهنگ برپا می‌شود. 

آثار ارسالی به این پویش باید ازسوی شرکت‌کننده تهیه شده باشد. محدودیت در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و فیلم‌ها نباید بیشتر از یک دقیقه باشد.  همچنین، کلیپ‌ها ترجیحاً باید در حد سه دقیقه و مصاحبه‌ها در قالب ورد، سایز قلم 14، فونت زر، حداکثر دو صفحه A4 باشد. مصاحبه‌ها نیز نباید بیش از پنج دقیقه باشد. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش ملی می‌توانند آثار خود را از طریق راه‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی بله، ایتا و تلگرام با آی دی m_jdsharif ارسال کنند. مهلت ارسال به این پویش نیز تا پایان شهریورماه است.

سوغات اربعین

 

انتهای پیام
captcha