تشرف دو مسیحی به دین مبین اسلام + عکس
کد خبر: 4164355
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

تشرف دو مسیحی به دین مبین اسلام + عکس

در آغازین روز‌های ماه صفر، دو مرد و زن فرانسوی و ایتالیایی با حضور در مدیریت زائران غیرایرانی به دین مبین اسلام مشرف شدند.

تشرف دو مسیحی به دین مبین اسلام

به گزارش ایکنا، در آغازین روز‌های ماه صفر، دو مرد و زن فرانسوی و ایتالیایی با حضور در مدیریت زائران غیرایرانی به دین مبین اسلام مشرف شدند.

مرد ایتالیایی ۳۵ ساله ساکن کشور فرانسه که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: سال‌ها قبل در کشور ایتالیا به‌واسطه آشنایی با دوستان مسلمان در دانشگاه با دین اسلام آشنا شده بودم و کم و بیش اطلاعاتی در این زمینه داشته‌ام، لذا پس از انجام مشاوره دینی و توضیح مبانی دین اسلام و پاره‌ای از موضوعات عملی آن توسط کارشناس مذهبی، با ذکر شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شدم.

همچنین بانوی ۳۴ ساله مسیحی از کشور ایتالیا نیز در خصوص نحوه آشنایی به دین مبین اسلام گفت: بنده از طریق آشنایی با خانواده‌ای ایرانی و متدین، همچنین ضمن حضور در جلساتی با کارشناس اسلامی بخش ادیان و مذاهب مدیریت زائرین غیر ایرانی حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شده‌ام.

تشرف دو مسیحی به دین مبین اسلام

در پایان این مراسم یک جلد قرآن کریم به زبان انگلیسی و تعدادی کتب اسلامی مرتبط با نیاز ایشان از طرف مدیریت زائرین غیر ایرانی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha