رقابت 150 نفر از متسابقین در مسابقات قرآنی مرحله استانی مسابقات مازندران
کد خبر: 4163013
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد:

رقابت 150 نفر از متسابقین در مسابقات قرآنی مرحله استانی مسابقات مازندران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مجموعاً 150 نفر از متسابقین در دوبخش بانوان و آقایان در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی به رقابت پرداختند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، 25 مرداد ماه در حاشیه برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از مازندران گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی از روز گذشته، 24 مردادماه در دو بخش بانوان و آقایان در امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه مجموعاً 150 نفر از متسابقین در دوبخش بانوان و آقایان در این دوره از مسابقات در 8 رشته قرآنی حضور پیدا کردند، افزود: در نخستین روز از آن شاهد به رقابت پرداختن بانوان متسابق بودیم.

حجت‌الاسلام حیدری جناسمی تصریح کرد: امروز هم شاهد برگزاری مسابقات بخش آقایان بودیم که تا پایان امروز ادامه دارد و در پایان شاهد برگزاری آیین آختتامیه این دوره از مسابقات در امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل هستیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه متسابقان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و دعاخوانی و ضبط تواشیح با هم دیگر به رقابت پرداختند، بیان کرد: نفرات برگزیده مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، با توجه به حضور چهره‌های نخبه قرآنی در این دوره، امید هست که کسانی را هم برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم که در 5 منطقه استان مازندران برگزار شد، بیش از دو هزار نفر متسابق شرکت داشتند که پس از رقابت مرحله شهرستانی به این مرحله از مسابقات راه پیدا کردند.

انتهای پیام
captcha