فراخوان دومین مسابقه عکاسی «سوگواره محرم» در نور
کد خبر: 4160000
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

فراخوان دومین مسابقه عکاسی «سوگواره محرم» در نور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از برگزاری دومین مسابقه عکاسی با عنوان «سوگواره محرم» در بخش بلده  نور خبر داد.

پوستر فرا خوان دومین مسابقه عکاسی «سوگواره محرم» در نور

عبدالرضا رشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با تسلیت ایام محرم و شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان از دومین مسابقه عکاسی «سوگواره محرم» در بخش بلده  نور خبر داد و گفت: دومین مسابقه عکاسی با عنوان «سوگواره محرم» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخشداری، شهرداری و شورای فرهنگ و هنر رسانه بخش بلده و دبیرخانه سوگواره در دو بخش دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا سقف 3 اثر که از مناطق مختلف عکس‌برداری شده است، تا 15 مردادماه همراه با نام و نام خانوادگی به شماره‌های 09119204936 و 09111200161 به پیام رسان ایتا ارسال کنند.

رشیدی با اشاره به اینکه مسئولیت آثار ارسال شده بر عهده صاحب اثر است، تصریح کرد: دبیرخانه حق استفاده از آثار ارسال شده را در کتاب، کاتالوگ و فضای مجازی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور اظهار کرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره، آثار از سوی هئیت داوران بررسی و به سه نفر از صاحبان آثار برتر لوح تقدیر به همراه هدایای نقدی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha