بیانیه دارالقرآن شرکت ملی گاز در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن
کد خبر: 4157416
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

بیانیه دارالقرآن شرکت ملی گاز در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن

دارالقرآن الکریم شرکت ملی گاز ایران با صدور پيامی، اهانت به ساحت مقدس قرآن کريم در کشور سوئد را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا، طه کبیری، دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن الکریم شرکت ملی گاز ایران با صدور پيامی، اهانت به ساحت مقدس قرآن کريم در کشور سوئد را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«اَلَّذین کفروا یُنادَون لَمَقتُ اللهِ اَکبَرُ مِن مَقتِکُم اَنفُسَکُم»
بِسم اللهِ مُبیرِ الظّالِمین

نزاع باطل با جریان حق به درازای تاریخ بشریت است؛ از آن زمان که تکبر و طمع و حسادت با معاضدت شیطان ملعون از درون نفس انسان سربرآورد، انسانِ فریب‌خورده و متکبر چشم به روی حقایق بست و مست دنیاخواهی و دنیاطلبی، همبازی اعوان و انصار شیطان شد؛ و خدای مهربان به همان درازای تاریخ، دلسوزانه و مشفقانه هشدار داد و کرارا از طریق رسولان و پیامبرانش غباری که دشمنان حق بر چهره‌ آن پوشانده بودند زدود. تا نوبت به رسول خاتم حضرت محمدمصطفی(ص) رسید؛ رسول رحمت و مهربانی؛ همو که «عزیزٌ عَلَیهِ ما عَنِتُّم حَریصٌ عَلَیکُم»؛ همو که به جوش و خروش بود و از جان مایه گذاشت تا این بشر سست‌اراده‌ی ناسپاس را به راه بیاورد و به سرمنزل سعادت و خوشبختی رهنمون سازد.

تا اینکه رسول خاتم(ص) نیز به دلالت «اِنَّکَ مَیِّتٌ وَ اِنَّهُم مَیِّتون» عزم دیار باقی فرمود و دو امانت الهی برای استمرار مسیر هدایت از خود به جای گذاشت؛ قرآن و عترت. در نبود شخص خاتم(ص) باز دست و پای شیاطین جنی و انسی باز شد و چه ظلم‌ها که در حق این دو یادگار پیامبر رحمت روا نداشتند!

و این بار در عصر حاضر، در حالی که بلندگو‌های رسانه‌ای استکبار، شعار آزادی عقاید و بیان سر می‌‌دهند، زیر لوای همین شعار فریب‌دهنده اجازه‌ هتاکی و بی‌حرمتی به عقاید دیگران می‌دهند و حامی هتاکان به دین مبین اسلام و قرآن کریمند.

در چنین شرایطی بر آحاد امت اسلامی فرض و واجب است که به پیروی از اولیای دین، ندای حق‌طلبی و عدالتخواهی اسلام را فریاد زنند و مقابل چنین اهانت‌هایی بایستند.

دارالقرآن الکریم شرکت ملی گاز ایران، همصدا و همقدم با عاشقان قرآن، عترت و اسلام، اهانت به ساحت قرآن کریم در کشور‌های سوئد، دانمارک و دیگر کشور‌های غربی را محکوم نموده و آمادگی خود را برای دفاع عملی از ساحت مقدس قرآن کریم اعلام می‌دارد. امید که حامیان هتاکی به قرآن به زودی دست از این اعمال شنیع بردارند و بیش از این موجبات خشم و نفرت امت اسلامی نسبت به خود را فراهم نیاورند.

«لِمَنِ المُلکُ الیَومَ لِلّٰهِ الواحِدِ القَهّار»

انتهای پیام
captcha